I'm a freak

ÅT HELVETE med allt. Jag är en jävla idiot. Är så äckligt arg, impulsiv, förvirrad och vilsen. Jag hittar inte mig. Var har jag tagit vägen? Va? Var är jag? 

Har misshandlat mamma idag. Jag kan inte. Jag kan inte hålla mig. Det finns ingen som får mig så arg. Så arg. För hon förstår ingenting. Hon sitter bara och klagar på mig hela tiden. Allt är fel med mig, säger hon. Det stämmer ju. Men hon håller liksom på med något straff av något slag. Hon varken handlar, låter mig tvätta eller prata med henne. Hon har inte gjort det på tre veckor. Jävla idiot. 

Jag klippte sönder hennes bankkort. Gömde hennes nycklar. Fan. Vi båda är lika idiotiska. Men värst är jag. 

Var på psykakuten i natt. Efter världens ångestanfall som vägrade försvinna. Jag sa att jag fått nog. Att jag kommer ta en överdos. Att jag väldigt snart kommer dö. För det går inte mer. Satt och pratade med läkaren i nästan två timmar. Han visste inte riktigt vad han skulle säga, eller göra. "Helt ärligt så vet jag inte vad jag ska göra". Några lugnande kunde han inte heller skriva ut, sedan dom tydligen har en policy att inte skriva ut såna för att vissa patienter som uppenbarligen inte varit i behov av dom fått ett nej och blivit arga. Snälla nån. Eftersom att han inte visste vad han skulle göra fick jag komma hem igen. Hem till helvetet. Och det liv jag inte klarar. Nu har jag gjort allt. Berättat allt. Men det spelade ingen roll. Samtalet var dock mycket intressant som han så fint uttryckte det. Hejdå. 

Kommentarer:

1 Emma:

Du borde inte vara hos din mamma nu. Det är inte rätt av henne att klaga på dig. Du har inte fått det stödet du hade behövt av henne. Och kanske beror det på hennes egna problem. Men hur som helst så behöver inte du mer jobbigt. Du har haft ditt jobbiga nu och behöver vuxna som är trygga i sig själva och även jämnåriga som hjälper dig att visa det vackra i livet! Är väldigt lessen att du inte fått den hjälpen du behövt, men ge inte upp!!! Det är skit nu, men du kommer ur det här förstärkt!Sänder massa styrkekramar!!!

2 Åsa:

fina tös. Vad fan vill du själv? Vill du slå din mamma? Om inte, gör det inte då. Jag säger va FAN för det är dags att vakna,göra dina egna val. DINA EGNA VAL. Bli den du vill vara istället för att agera impulsivt. Du kan inte skylla allt på din sjukdom, du kan inte det. Lite eget tänk krävs det och efter att ha sett dina texter så vet jag att ditt jävlar anamma finns där. KOM IGEN NU, This is not good enough..KOM IGEN. Om du vill bli frisk och må bra så krävs det jobb från din egen sida. Du är vuxen och kan inte skriva, hon orsakade det. Du kan inte det längre. Kliv upp och va den person du vill vara. Jag vet att hon finns där.
Kram Åsa

3 Åsa:

Hoppas du är ok tösabiten <3 tänker på dig och tittar in här hela tiden.
Kram Åsa

4 Livia :

Om du vill så får du komma och bo hos oss ett tag. Vi har ett jätte fint hus nära Mälaren. Det är jag o min sambo. Sen har vi en dotter som fyller 2 år. Sen har jag en handikappad dotter sen tidigare som flyttar till ett boende nu :( om du vill bo själv så har vi två hus på tomten som du kan få välja att bo i. : ) du får gärna ringa mig om du vill prata av dig elr bara skrika.

5 Anonym:

Tycker att det är sjukt att du skriver att du vill bli älskad, sen så skriver du att du har misshandlat din mamma.. Fattar du inte själv att det inte är okej? Spelar ingen roll hur jävla sur du än blir, spelar ingen roll vilka sjukdomar du har, MAN MISSHANDLAR INTE SIN MAMMA. Mår dåligt av att läsa det här..

Svar: Jag är aldrig någonsin ute efter att bli älskad av min mamma. Jag står för att jag har slagit henne, jag vet, det är fruktansvärt dumt. Och nej, aldrig i livet att jag skulle skylla på mina sjukdomar. Däremot skyller jag på hennes psykiska misshandel. Tillslut får man nog. Jag tänker inte gå in djupare på vad hon brukar säga osv, det behåller jag för mig själv. Jag har ALDRIG rört någon annan. Jag bråkar även väldigt sällan med folk, kommer alltid överens. Så förstå att det krävs väldigt mycket till för att något sånt ska inträffa.
ANTECKNAT

Kommentera här:

Follow on Bloglovin