Paradise hotel(NOOOOOOT!!!!)

Är på det nya boendet. Fyfan, säger jag bara. Jag vet, jag gnäller, ingenting passar. Men det verkar vara omöjligt att hitta ett ställe som passar mig. Aja, jag bor med 12 psykos/fd psykos patienter. Ingen är "vanlig". Alla ser ut som såna där psykpatienter man ser i amerikanska filmer. Alla är tysta. Stirrar. Ser ovårdande och väldigt sjuka ut. Det är tre personal här, på 13 pers. Känns ju sådär tryggt. 

Det händer ingenting här. Man är inne på sitt fattiga rum som består av en sunkig säng, en byrå och en fåtölj från typ 1700-talet. Det finns två tv-apparater, ett piano och en gitarr. Eh, kul. Inte ens några spel. Känner redan nu att det här inte kommer funka. Min socialsekreterare kände lika dant. Men jag får helt enkelt försöka, lite till. Tills det finns ett annat boende(är alltså här i väntan på att få komma till ett annat långvarigt boende). Vafan asså. Blir så less och trött. Behöver ju sysselsättning, hitta på någonting. Det behöver inte vara något stort. Utan som på det andra stället, man åkte ändå och gjorde saker. Typ hyrde film eller spela minigolf. Det här är ju sååååå deprimerande. Det finns inte ens internet, så jag kan inte sitta vid datorn heller. Bläääääääää!!

Pussss

Kommentarer:

1 Åsa:

Det tar den tiden som det tar. Jag tror på dig, du är värdeful fina du.
Många kramar Åsa

2 Emma:

Inget vidare boende för en ung tjej! Usch, förstår att det känns hemskt för dig. Men tappa inte hoppet! Det måste börja ordna sig nu!

Kommentera här:

Follow on Bloglovin