Kommentarer:

1 Emma:

Du lever!!! Ge inte upp! Du har ett helt liv framför dig och det kan bara bli bättre. Låt ingen dra ner dig. Du är värdefull <3!!!

2 Anonym:

http://www.aftonbladet.se/debatt/article18904453.ab

Riktigt läsvärt, du klarar det! ALLA Kan.

3 Caramel finland:

Aj blev så ledsen, hoppas du kommer må bra en dag. Själv mår dåligt vill vara dö igår var jag nära ta livet av mig men min dotter gjorde så jag ångra mig.

4 Anonym:

And it's your arms ;)

5 Elin:

Läser din blogg lite då och då. Nu var det länge sedan du uppdaterade. Hoppas på något livstecken.
Hur går det för dig?
Hoppas du ser någon ljusning?

6 Åsa:

Vart har du tagit vägen?
Vi saknar dig här och jag är orolig över dig
Kramar Åsa

7 Robex Lundgren:

Jag vet hur de är med panik ångest. Jag har varit mobbad i 14 år varit med om övergrep och mycket mer. jag har varit deprimerad i många år jag vet hur tufft de är. finns om du vill snacka de är tufft hade ångest 5 gånger om dagen innan jag började med min medicin.

8 Robex Lundgren:

Jag har även asperger och har många vänner med Adhd. jag har eds som gör att jag får ont i leder och mindre känsel

Kommentera här:

Follow on Bloglovin