Kommentarer:

1 Martina:

Glad o se dig...väldigt glad...varit inne många gånger o hoppats på att du skrivit ett inlägg

Första gången jag skriver en kommentar

Hur mår du??
Tycks mig se två lysande ögon med lite hopp eller kanske t.o.m mycket hopp?!
Har jag rätt???

2 Skåne:

Hej!
Jag brukar titta in lite då och då för att se om du skrivit något nytt.
Du har ju inte gjort något nytt inlägg på länge och ditt senaste inlägg var väldigt oroande.
Så det var en av de bästa julklappar man kunde få att se nya bilden av dig:-)
Skriv nu och berätta en massa!
Är nyfiken på hur du haft det och har saknat dig, liksom jag tror att en hel del av dina läsare här:-)

3 Anonym:

Fina du. Vad glad jag blir att se dig. Kämpa på gumman. Jul kramar

4 Anonym:

Fina Sanna. Det gör så ont i mig hur du mår. Önskar att allt ordnar upp sig.

Följer dig på bloglovin, som jag startat upp igen, nu.

Kram

5 Åsa:

Åååh!! Fina, vad glad jag är att se en bild på dig <3 att du finns, har vart så orolig.
Jag vill önska dig en riktigt fin Jul <3 å hade jag bott i Gbg så skulle jag komma å ge dig en riktigt stor kram å ett paket <3
Kan man skicka ngt till dig?
Kramar Åsa

6 Josefin :

Skönt att se dig! Har varit orolig..

7 Anonym:

finis

8 Emma_A:

Du vackra lever!!! Så glad att du gör det! Tappa aldrig hoppet! Vi är många här som stöttar dig och finns här för dig och tror på dig. Kram fina!

9 Elin:

Ååh jaaaa där är du! Äntligen :) kram

10 s:

Underbart att se dig. Det kom ett par tårar, händer inte ofta :-) Kram

11 Johanna:

Så glad att se dig. Vill bara säga det.

12 Anna:

Är väldigt glad över att se dig...<3

Kommentera här:

Follow on Bloglovin