What i'm going through is hurtful

Har försökt trösta mig själv på alla tänkbara sätt. Tryckt i mig några Center, som jag för övrigt avskyr. Strypt mina armar med fiskelina tills armarna domnade. Gråtit floder. Skurit mig. Legat i sängen och försökt sova bort det onda. Och så har jag käkat en drös av mediciner men det hjälper inte. Förutom att det blir läskigt tomt och ett borrande i kroppen.

Jag har så ont i hjärtat och pulsen är skyhög. Eller ja, den ligger på 110(enligt apparaten). Kroppen känns som om jag vore 90, det värker i varenda led och hela världen snurrar. Vilken förskräcklig dag. Ni ska få veta vad, och allt som händer inom kort. Btw, ska bli bättre på att uppdatera.




Kommentarer:

1 Dunk dunk:

Önskar att jag kunde göra mer för dig. Det här gör så ont.

2 Skåne:

Hej!
Stackars dig, det låter inte som någon bra dag.
Hoppas att det vänder snart.
På tal om vända och ljusare tider, vet du att vi precis hade vintersolståndet? Dagen som kortast och natten som längst. Nu går det åt rätt håll!
Här i Skåne ligger vi långt framme. Har redan fått reklam om mellandagsrea! Jag som inte ens har firat jul ännu!
Haha! Vill du förresten veta hur smart jag är?
Såg att du hade tryckt i dig Center och kopplade helt fel.
Tänkte på att det kanske snart är nyval och trodde att du blivit kannibal och tryckt i dig några centerpartister:-)
Jaja, killar är smarta...

3 Tommy:

så borde du inte göra :(

4 Maja:

Lilla fina du,

Ska du till ett behandlingshem i Skåne? Är det i närheten av Helsingborg skulle jag gärna träffa dig på ett fik någonstans, om du känner att du orkar. Prata lite och kanske kan jag komma med några råd men först och främst så kola hur dina binjurar mår. Gör såhär:

Lys i sidan av ögat med en ficklampa i ett mörkt rum. Om pupillen drar ihop sig, håller ihop sig i några sekunder och sedan börjar "pumpa" Har du utmattade binjurar. Börja då med Adrekomp från apotea.se. Det innehåller binjureextrakt som hjälper binjurarna (man kan få en väldig ångest bl.a. av utmattade binjurar) men räkna med att det tar TID för dem att återhämta sig.

Kommentera här:

Follow on Bloglovin