Det här är ingen "tyck-synd-om-mig-blogg"

Det här är öppen dagbok för mig där jag får skriva av mig och möjligheten att nå ut till andra människor. Det här är mina tankar. Mitt liv. Min verklighet. 

Tydligen verkar bloggen trigga vissa människor. Sorry för det. Men då har NI en möjlighet att inte klicka er in på min blogg och skriva nedlåtande och bittra kommentarer. Jag kräver såklart inte att alla ska tycka om min blogg och att jag ska vara älskad av alla. Men som sagt, jag förstår inte varför man då frivilligt klickar sig in på en blogg som man avskyr. 

Kommentarer:

1 Elin:

Helt rätt! Tycker det finns för få av såna som du, som vågar öppna sig på det sättet du gör, öppet på internet. Finns för många som visar upp en helt annan fasad än hur det egentligen är. Kör ditt race. Tror du kan få mycket tips å råd av folk som haft eller har samma problem som du. Vi människor med empati, medlidande å stoet hjärta finns här för dig. Maila om du vill prata <3 godnatt å hoppas du får sova

2 nikolina Pettersson:

måste bara säga att du är jätte stark och imponerande, kämpa på fina du!

Kommentera här:

Follow on Bloglovin