Jag kämpar för fullt

Men det går inte så bra. Tack för att ni bryr er❤

Kommentarer:

1 A:

Du gör det bra varje dag. <3
Jag håller tummarna för att det blir ändring för dig snabbt.

2 emma:

tusen kramar till dig <3

3 Skåne:

Hmm, ikväll är det Mårten med svartsoppa, gås och äppelkaka med vaniljsås här nere i Skåne!
Tyvärr hade gåsen jag pratade med en del andra åsikter om vad som skulle stå på middagsbordet. Han väste och försökte bita mig den rackaren. Så nu får jag vackert nöja mig med äppelkaka...
Förresten, även om du kanske inte tycker om dig själv alla gånger så tycker jag alltid om dig:-)

4 lia:

Shit vad alla mår dåligt. Du, jag, polaren svimmade idag sådan ångest han hade. Helt galet. Du är inte ensam, om det hjälper att veta. <3

5 Åsa:

Härligt att höra, å jag tror det går bättre än du ger dig cred för.
Stor kram ÅSa

6 Skånetös:

Skåne; Det där låter sjukt najs. Ja, middagen som skulle vara alltså. Själv försökte jag mata en gås som barn och den satte tänderna rätt i fingret och vägrade släppa. God damn it! De förtjänar att bli middag, sedan dess gillar jag icke gäss. Jaga den lite från mig. ;)

7 Elin:

<3 <3

Kommentera här:

Follow on Bloglovin