Kommentarer:

1 Skåne:

Du ska inte alls ge upp!
Fortsätt kämpa!
Vi är många som tycker om dig och vill stötta dig!
Kämpa på!!!

2 mår ej bra själv:

Hoppas du finner då vad du sökt. Vila i frid Sanna.

3 Ellen:

Tror aldrig jag har kommenterat här men känner att det är dax nu. Jag förstår precis hur du känner, jag har gett upp allt flera gånger om. Men det blir bättre. Jag lovar. Allt går i perioder. Ibland är allt katastrof och ibland känns det som att det kommer ordna sig. Och jag lovar dig att det kommer göra det. Det finns många som bryr sig om dig <3

4 A:

jättebra att du skjuter det framför dig. en dag till, en dag till. det höll mig vid liv tills jag blev bättre.

prata med de som är där för att se till dig om att du känner så här. <3

5 Elin:

Nej ge inte upp!!! En dag så kommer allt att bli bättre även om det inte känns så just nu <3

6 Åsa:

Ge inte upp..gör det inte.
Det finns för mycket vackert i livet för att ge upp.
Var rädd om dig och jag hoppas jag får se många fina inlägg från dig framöver.
Stor kram från mig till dig.

Kommentera här:

Follow on Bloglovin