Kommentarer:

1 A:

När du mår bättre hoppas jag att du stämmer skiten ur sjukhuset som har dig inlagd men ser till dig så dåligt.

2 Victoria:

Varför lägger du upp sådana här bilder? Aldrig riktigt fattat varför man lägger upp bilder på skärsår, så skulle varit intressant att få ett svar

Svar: Eftersom det är en del av mitt liv. Andra som mår dåligt kanske lägger upp en bild med choklad och ett bubbelbad. Och jag gör på mitt sätt...
ANTECKNAT

3 Åsa:

Sluta förstör din kropp...du kommer aldrig bli av med ärren och du kommer ångra dig en dag när du är frisk.
De kan aldrig få dig att må bättre!! Hur ska en sårskada ta bart ngt psykiskt??

Sluta nu! Du har fokus på helt fel saker i livet.
Använd all negativ energi till att uträtta något som gör dig gott istället.
//Å

4 Emma:

Du är vacker, kom ihåg det. Så sjukt jävla vacker och jag tror på dig. Jag sitter här med armar fyllda med sår och verkar inte kunna säga att ''det löser sig''. Det kanske det inte gör, men någon dag kommer vi kunna vilja vakna.. och det är guld värt.

5 frida:

asså "åsa" förhelvete hur gammal är du? lämna sanna ifred helt seriöst, jag mår oxå SKIT och hade du sagt sådär t mig hade jag tagit mitt liv DIREKT, har läst dina kommentarer ett tag nu men bestämt mig för att nt säga ngt, men nu får d fan va nog. LÄGG NER, det kanske är du som har fel fokus i livet, har inget annat för dig än att sitta och kritisera sanna för allting. snälla skaffa ett eget liv, så trött på dina kommentarer, vet inte om du gör d för att "motivera" eller bara för att trycka ner men komigen, hur gammal är du?

6 Åsa:

Frida, jag är 41 år gammal och jag skriver absolut inte så för att trycka ner. Då har du valt att läsa det så, kanske för att du själv inte mår bra.

Det är för att motivera, stärka och om du läser mina tidigare kommentarer så kommer du att förstå.

Jag tror inte på att skriva stackars dig 100ggr om, jag tror på att väcka en människa emellanåt. Jag skriver så för att jag bryr mig om, inget annat. Att bry sig om behöver inte alltid vara att stryka medhårs och tycka synd om, det hjälper ingen i det långa loppet. Att bry sig om, betyder även att säga ifrån, att reagera.

Jag förstår att Sanna inte mår bra. Men hon behöver vända sitt tänk, ingen kan göra det åt henne. Hon måste vilja själv.

Sanna kommer att bli frisk en dag, jag tror stenhårt på det, men för att komma dit så behöver hon all hjälp hon kan få och även ha viljan själv. Då funkar det inte att "snacka sig ur" hjälp osv.

Jag förstår inte vad det är i min text som skulle göra att du skulle ta ditt eget liv??? Jag uppmanar henne att sluta skada sig själv och ladda all negativ energi hon har till en positiv energi.

Jag har ett liv, tack.
Men jag ska nog släppa den här bloggen för sån här kritik är jag absolut inte värd.

Tack för mig och lycka till Sanna, jag tror på dig.
Kram Åsa

Svar: Du gör inget illa mot mig. Tvärtom. Strunta i vad Frida skrev, hon har bara misstolkat dina kommentarer. Du är ju bäst Åsa <3
ANTECKNAT

7 Åsa:

Fina fina tuva..jag skulle så gärna vilja ge dig en kram. Tack för dina ord..
Det är viktigast hur du känner och tycker <3
Allt jag skriver till dig är från hjärtat och med all välmening och det kan låta hårt ibland, oftast inte.
Stor kram till en fantastisk tös som jag VERKLIGEN tror på.


Svar: Du ger mig ett leende varje gång du skriver en kommentar, så sluta inte med det. Tack för allt, verkligen. Kram!!
ANTECKNAT

8 Emma_A:

Det finns en stor risk att du skär i en halspulsådern om du börjar skära dig i halsen. Och då är det kört. Du kommer aldrig att veta hur livet kunde ha blivit. Aldrig uppleva egna barn. Livet har så mycket att ge. Men du behöver vilja själv att ge det en chans och inte vara i händerna på andra som bollar dig hit och dit. Du är tuff och du klarar dig. Använd ditt mod att skada dig till att våga leva. Livet är inte så dåligt när man väl fattar det. Ingen annan än du kan bestämma hur ditt liv ska se ut i framtiden. Däremot så skulle du behöva en och annan kram. Men hoppas att jag kan skicka massa varma styrkekramar till dig på det här sättet. Jag tror på dig <3!

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️
ANTECKNAT

9 Me:

Men näääjjää! Fina söta flicka, förstör inte din hud. :'( Uuuh, önskar jag kunde få dig att må bra på något sätt. På RIKTIGT. Typ en resa någonstans, kanske till något varmt land för en break från vardagen? Tycker du har så mycket meds också, är det verkligen bra med alla dem? Du verkar så go', du ska inte ha det såhär.

Svar: ❤️❤️❤️
ANTECKNAT

Kommentera här:

Follow on Bloglovin