Sorry för dålig uppdatering

... Men jag försöker överleva. Har aldrlg någonsin känt/mått såhär dåligt. Jag känner mig levande begravd. 

Kort och gott har jag ännu inte kommit iväg till något boende(behandlingshem eller liknande). Cheferna på Soc vill fortfarande inte betala utan anser att det är psykiatrin som ska göra det. Dessa diskussioner har hållit på i all evighet som ni vet. Nu är jag i alla fall inlagd på vuxenpsyk. Orkar inte blogga mer nu, kanske inte framöver heller. Har ingen ork. Vill bara överleva detta, men det verkar inte gå eftersom JAG inte har någon motivation eller bensin kvar. 



Kommentarer:

1 Emma:

Kram <3! Du är stark och du klarar av det här. Och det kommer att bli bra. Du ska inte behöva höra vem som betalar vad. Det du behöver är att komma till ett tryggt boende/hem och börja bygga upp dig själv och få tron på framtiden tillbaka. Tänker på dig varenda dag! Kämpa <3!

2 Nia:

Har de testat dina vitaminhalter? Prova gärna annars B och D-vitaminer. Brist ger depression och ångest.

3 Skåne:

Hej!
Tråkigt att du inte blir bättre. Hoppas att du låter bli att skära dig mer i alla fall.
Skandal att du inte fått någon bra plats på ett boende eller behandlingshem ännu. Kan bara hoppas att det löser sig.
Vad gäller att blogga så ska du givetvis inte göra det om du känner att du inte orkar, bloggen ska ju inte vara ett tvång.
Fast jag får säga att jag kommer att sakna dig om du slutar.
Ha det bra så länge.
( hm, hörs ju lite dumt men du förstår vad jag menar) .

Kommentera här:

Follow on Bloglovin