Kommentarer:

1 Åsa:

fina du..tabletter är inte svaret. Jag hoppas du inte tog dem. Försök att rena din kropp med träning och promenader..Sätt dig och andas vid vatten. Det brukar göra mig lugn..prata prata och prata om allt som kommer upp..
Jag tror på dig! Stenhårt och övertygat <3
Kramar Åsa

2 Sofia :

Snälla du ta fan hjälpen du får.... Ta tag i ditt liv istället för att bara se det negativa.
Måste fråga har du borderline eller???? Mycket tyder på det.
Snälla gör något åt hur Du mår

Svar: Ja, jag har Borderline. "Ta tag i ditt liv" det är enkelt att säga till någon om man själv inte är, eller har varit i min sits. Jag är just nu i en djup depression, mer behöver jag väl knappast förklara. Jag menar absolut inte att skylla på mina diagnoser, jag menar bara att det finns sina orsaker.

Och "ta emot hjälpen då" det är precis vad jag gör och gjort i många år. Men tillslut ligger man så jävla djupt nere, man åker in och ut på psykiatrin. Det är inte så lätt att skapa sig sitt egna liv när man inte har någonting värdefullt eller någonting annat omkring sig.
ANTECKNAT

3 A:

Är inte du inlagd längre?

Svar: Jo, det är jag.
ANTECKNAT

4 A:

hur kan du ha tillgång till så många tabletter då?

Svar: Permission.
ANTECKNAT

5 Sofia :

Förstår mig på borderline lite faktiskt , hade en kompis när jag var yngre som har borderline och jag fick ofta uppleva hur det fungerar och förstår att det måste vara hemskt.
Har själv diagnosen social fobi blandat med deprission ångest och oro.
Har nyligen börjat med anti Depp sertralin och lyrica och det funkar ganska ok känns det som. Ursäkta om jag kanske var lite hård men har följt din blogg ett tag och man blir orolig när man ser inlägg där du skär dig mm.
Du ligger inlagd och tycker dom som tar hand om dig gör såååå många fel .... Dom måste fan se dig , få dig känna dig trygg och uppskattad. Jag är själv 32 år och skulle så gärna vilja träffa dig och ta hand om dig och försöka hjälpa dig. Kram

Kommentera här:

Follow on Bloglovin