Kommentarer:

1 A:

bra att de plåstrar om dig. Vansinne att de inte ser efter dig.

2 Emma:

Fina du. Det kommer att gå och det kommer att bli bättre. Ge inte upp. Du har hela livet framför dig. Tusen kramar <3!!!

3 Sofia:

Finaste Du! Får jag fråga vad du äter för mediciner. Har varit i din situation. Jag frågar om mediciner för jag är farmaceut och läser nu till ssk.
Tänker ofta på dig!

4 Skåne:

Hej!
Hoppas att din arm blir bättre.
Vet du vad? Vi kan väl tycka lite synd om varandra ikväll.
Jag mår inte riktigt bra. Har ätit alldeles för mycket choklad.
Åååhhh, att jag aldrig lär mig!
Nu ligger jag här som en övermätt Boa Constrictor och vågar inte röra mig för då spricker jag.
Åååhhh, varför ska choklad vara så gott?
Nåja, jag kan ju ligga här och tänka på dig och hoppas att du mår bättre.
Haha! Som en rolig avslutning ser jag att vi nästan har samma täcke:-)
För att citera en fjortis: Pöss och Kjam!

5 torkel:

Alltså, du Skåne: dina kommentarer får mig att rysa av obehag. Jag hoppas verkligen inte att du inte jobbar inom psykiatrin och har förälskat dig i Sanna. Kan också avsluta min kommentar med att citera en fjortis: omfg, disgusting!

Kommentera här:

Follow on Bloglovin