Jag gillar inte rubriker

Jag har klivit upp ur sängen idag. Jag har ätit lunch. Eller ja, jag försökte. Och det gick ner. Och så upp igen. 
Jag har varit på förhör hos polisen. 
Jag har varit på vårdcentralen för att kolla njurarna som halvt lagt av. Och för att bli tömd på urin. 
Jag har tröstätit Mc'Donalds. Det åkte dock aldrig upp. Tyvärr. 
Jag har träffat en söt kille. Han kom fram och sa "Hej, spelar du WOW?". Skämtar du, sa jag då. Ser det ut som att jag spelar det eller? Kan tjejer ens spela det? *fördomar jag vet*. "Ja, jag känner massor. Nej
men jag kom fram till dig för att jag ville säga att du är himla söt. Vill du gå på dejt med mig?" Seriöst, jag typ smälte. Vi bytte iaf nummer. Haha vilka söta människor det finns.
Jag har knaprat i mig typ alla lyckopiller som finns. Mår jag bättre för det? Nä. Fan heller att jag gör. Eller jo, känslorna är typ borta. Sitter och skrattar för mig själv. Hahaha jag orkar inte med livet. 
Jag har suttit och pratat i timmar med en underlig kvinna på boendet som är förälskad i mig. Hon tror att hon har nån mördare efter sig, är rädd att flytta härifrån för att hon då behöver betala hyra och försäkring och knackar på min dörr hela tiden...
Jag har strypt mig 
Jag har skurit mig
Jag är typ 10 sekunder ifrån att boka en tur med Stenaline så att jag kan hoppa därifrån och ta livet av mig imorgon. Helvete. NEJ. STÅ UT. 
Jag har tappat telefon tre gånger i marken. 
Jag har sminkat mig för första gången på väldigt länge
Jag har andats :PPPPP

Shit vad jag är Busy busy doing nothin' at all. God natt. 


Kommentarer:

1 Skåne:

Fullt upp om dagarna verkar det som:-)
Trevligt med den där killen!
Är du säker på att han frågade om du spelade wow?
Han kanske menade " wow, vad snygg du är!"
Haha! Tycker synd om dina telefoner, antingen blir de dränkta eller oxå rasar de i backen.
(Gillar den där sista punkten om att du har andats, )
Ser fram emot nästa rapport om telefoner och killar:-)
Puss o kram skumbanan!

2 Anonym:

Fina du. Försök att fokusera på de bra saker du har gjort. Du sminkade dig, du kom ut, du andades, du blev smickrad.. killen på donken har rätt.. du är så himla söt, tänk om du kunde se d sj?

Kommentera här:

Follow on Bloglovin