Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar

Förlåt för urusel uppdatering. De senaste veckorna har varit katastrofala för mig, det har inte varit ett dugg hanterbart. Det har hänt än massa saker som jag inte är redo för att ta upp i bloggen än. 

Bloggen kommer få lida ett tag till, jag får liksom inte fram någonting just nu. Ett stort tack till er alla underbara läsare som fortfarande kikar in här varje dag och som skriver oerhört fina och värdiga kommentarer. Jag är så läskigt nära att ge upp nu, så jag vill att ni ska veta hur mycket ni har betytt för mig om jag väljer att lämna jorden inom kort. 

Kommentarer:

1 Åsa:

Fina fina du..jag önskar jag kunde göra något för dig, vad som helst..let me now..
Kram ÅSa

2 Anonym:

Hallå! Varför får du inte den hjälp du behöver? Vad är det som händer, du ska inte behöva må såhär. Du ska inte behöva överväga ifall du ska vara kvar på jorden eller inte, du är 18 år du har hela livet framför dig. Finns det ingen du kan prata med? Jag vill verkligen hjälpa dig, ingen ska behöva må såhär. Kram

3 Emma_A:

Du behöver inte be förlåt för uppdateringen! Tänker på dig dagligen. Jag önskar att jag kunde bära en del av ditt dåliga mående. Det kommer att ljusna, men du skulle behöva få normalisera din vardag. Komma bort från sjukhus, mediciner (trappa ner så småningom) och komma till ett hem där man har tid och ser dig och där du kan uppleva de små glädjeämnen i livet. Stor kram.

4 Hedda:

Orka lite till<3333

5 a:

Lyssna nu på mig. Du får INTE ge upp. Sorry, men du kan inte välja det alternativet. Livet kan kännas HEMSKT ibland, det gör ont i att se människor ha ett gott liv medans man själv tycker att allt känns meningslöst och känner sig värdelös. MEN man får ändå ta sig igenom skiten, hur jobbig och skitigt det än må vara. MEN SJÄLVMORD ÄR INGET ALTERNATIV - Du kan inte och får inte ta ditt eget liv därför att VI - dina läsare, din mormor & morfar och så många fler - inte vill det och bryr oss om dig!

Skit i oss alla, men ta hand om dig själv. Livet är så j**** kort och du ska dö en naturlig död, inte bland blod och piller! Du ska få uppleva allt gott i livet, även om det känns som om allt består av skit och smärta så har de bästa stunderna i ditt liv inte kommit än.

Börja ta hand om dig själv nu; gör din röst hörd, ät rätt, motionera mycket, få utlopp på dina känslor på ett bra sätt, planera över framtiden, bestäm resor och planer, säg att du vill åka och träffa morfar och mormor så ofta du kan (så att du sällan känner dig ensam), klipp bort banden med människor som tillför negativ energi och nedvärdera ALDRIG dig själv. Du är stark du. Vi finns här för dig <3

Kommentera här:

Follow on Bloglovin