Låt mitt liv ta slut

Ta mig till tystnaden
Ta mig till lugnet
Ta mig till lyckan 
Ta mig till hoppet
Ta mig till kärleken 
Om inte... Ta mig till andra sidan. 

Ta bort mig härifrån. Hugg mig. Skjut mig. Häng mig. Misshandla mig. Döda mig. Gör inte du det, så gör jag det. 

Jag tror jag vågar nu. Jag har samlat tillräckligt med kraft. Jag kanske inte dör, men jag ska känna hur det känns, att nästan dö, eller dö. Att det är värt att avsluta livet. Att jag får ge upp. Jag tänker inte leva detta plågsamma liv mer. Varför ska jag göra det? 

Havet kallar på mig. Stupet kallar på mig.Tabletterna kallar på mig. Repet kallar på mig. Kniven kallar på mig. Båten kallar på mig. Bron kallar på mig. Vilket skriker högst? 




Kommentarer:

1 Anonym:

Snälla fortsätt kämpa!!

2 Malin ❤️:

Snälla fina Sanna❤️ Svara mig på KIK❤️ Det gör mig rädd att inte få något svar❤️

3 Elin:

<3 <3 !!!

4 Minja:

Åååh lilla du som jag känner igen mig! JUST så känner jag exakt! Vet det är en depression men..ångesten och viljan att bara få försvinna och få fucking FRID en gång för alla finns där dygnet runt. Samtidigt som jag själv har en enorm dödslängtan, är det så SJUKT sorgligt att en ung söt tjej som du känner likadant. Fan alltså, detta är inte okej!

Vad är det för en jävla värld vi lever i där unga människor vill dö innan de ens hunnit få leva?

5 Åsa:

Finns det något jag kan göra för dig?
Kram Åsa

6 Skåne:

Hej!
Tycker synd om dig, måste vara jobbigt. Fast jag undrar, verkar finnas många som vill hjälpa dig här på bloggen, många tjejer som känner igen sig till exempel.
Fast jag får liksom inte intryck av att du svarar dem eller har jag fel för mig?
Nog hade det väl känts bättre att prata med någon här som vet hur det är, även om det bara är över nätet?

Kommentera här:

Follow on Bloglovin