Jävla arm

Vilket underbart väder vi har här i Götelaborg. Regnet plågar rutorna och vinden plågar mitt hår... Och träden ;) 

Är just nu på jourcentralen för att kolla min högra arm som sakta men säkert håller på att ge upp. Skar nämligen upp ovansidan av handen rejält, precis där armen börjar, och fick sy för några dagar sedan. Men nu är handen hur svullen som helst och jag har knappt någon känsel på ovansidan. Det har bara blivit värre och värre och nu gör det även vansinnigt i resten av armen. 
Skar även upp vänster hand men den tog som tur är inte lika mycket stryk. 

Idag har jag bara försökt få i mig lite mat, legat i sängen, glott på tv och så följde jag med boendet till ett glasscafé. 
Vad har ni hittat på idag, gjort något kuligt? 

Kommentarer:

1 Anonym:

Så kul att du börjat bli mer aktiv här, har saknat dig!! :) har för öveigt inte smakat lokas nya smaker men får nog ta o göra det.. Ditt hår är förresten 2 die 4!!

2 Åsa:

vart tog du vägen min vackertuss?
kramar Åsa

Kommentera här:

Follow on Bloglovin