Kommentarer:

1 anonym:

Gud vad skönt att se ett inlägg. Blir så lättad varje gång du skriver något (ett livstecken bara). Kämpa på. ECT kan göra underverk för många! Lycka till med allt. Kramar

2 Anna:

När kommer svaren upp från frågestunden 😊
Kämpa på
Hur tycker du ECT:en fungerar ?

3 Karin :

Åh ett livstecken!
Håller fortfarande tummarna för dig, och tänker på dig varje dag. Att ditt mående någon gång ska bli bättre.
Tänk va engagerad man kan bli i en främmande människa.
Allt gott till dig! Kram

4 Anna:

Kan du öppna de andra kontot du har depptalks tror jag de hette eller?

Kämpa på du är så himla stark tjej Kram

5 Anonym:

Hoppas du får en värdig och vacker påsk. Kramar!

6 Anonym:

Kommet ihåg för säkert ett år sen, kanske mer, när du plötsligt slutade blogga en period och jag tittade in här varje dag för att se att du var okej och levde. Till slut slutade jag med det, tappade hoppet. Blev så glad när jag såg din bild idag på Aftonbladet.se, jag hoppas så innerligt att ditt facebook-inlägg ger resultat. Det är skönt att se att du fortfarande bloggar, tråkigt att se att du blivit LPT:ad. Jag hoppas fortfarande på att ditt liv ska få en vändning och att allt kommer bli bra, och jag tror fortfarande att du kan fixa det. Du har fixat det hittills, Sanna, det är mer än vad många andra hade gjort! Kämpa på <3

7 Åsa:

men...vart tog du vägen tösabiten
I miss you..
Kramar från mej

8 Anonym:

Det gör inget att du inte skriver. Men glädjen att få se att du finns kvar hos oss är obeskrivlig. Orkar du får du gärna skriva mer om hur dina föräldrar träffades. Undrar för jag bor 13 mil från umeå. Född -75 och hade en Mikael i klassen och fler på skolan. Är hon säker på att han var Umeå bo? Kram på dig.

9 Sara:

Lilla fina tjejerna. Vad jag hoppas att det vänder snart. Det låter som att har haft det tufft, varit i en tuff situation som inget barn ska behöva. Önskar dig ett fint liv

Kommentera här:

Follow on Bloglovin