@antecknat

Vårdplaneringsmöte idag... Igen... Inget nytt eller konkret förutom att min socialsekreterare(som för övrigt slutar om en månad) sa typ "Senast om en vecka är allt klart". Som hon har gjort hela året. 

Det är helt otroligt att det aldrig blir till något. Jag åker in och ut på psykiatrin, och Soc... Vad i hela jävla friden håller ni på med? Vi har haft så många möten i år, där det lovats. Men gång på gång sviker dom mig. Och skyller på varandra. Jag förstår inte... Jag är glad att det här händer mig och ingen annan. För den personen som varit med i allt detta hade varit död för länge sen. 

Kommentarer:

1 Åsa:

Det är skamligt att det får gå till så som det gör. Att det får hoppas så mellan hopp och förtvivlan...helt jävla galet.
Jag håller tummarna för dig och jag tänker på dig, mer än du förstår.
En dag är det din tur..å då kommer det blir bra, för en dag kommer det att ljusna, det vet jag, se bara till att du vill att det ska ljusna..det är det enda du behöver fokusera på
Kramar Åsa

Kommentera här:

Follow on Bloglovin