Vad vill ni? Vill ha era åsikter

Vad vill ni att jag bloggar och skriver om? Vill ni ha spontana inlägg som kommer då och då eller ska jag skriva nån typ av dagbok? Ska jag skriva debatter? Personligt? Skriva om mitt ointressanta liv på dagarna? Elller dagens outfit när jag väl fixar mig?(ibland händer det faktiskt)
 
Jag hoppas att så många som möjligt svarar, för jag har ju många läsare och jag vill gärna veta vad ni tycker och tänker. För jag vet inte alls just nu. Så ut med det. Positivt som negativt! 

Kommentarer:

1 Hedda:

Skulle gärna se allt ovanstående :-) gärna oftare uppdatering om du orkar det.

2 Anonym:

Outfits och dagbok och vardagen

3 Maria:

Jag tycker att du ska skriva om dig, ditt liv och hur du mår och vad som händer. Positivt som negativt. Har du nått intresse så kan du ju skriva om det, var på bio och sett nån bra film. Bakat något gott? Det finns så mycket i ens liv som man kan skriva om även fast du tycker att du har ett ointressant liv.

4 sofie:

Om ditt liv, hur du mår. Dina framtidsdrömmar. Din barndom. Hur du upplever psyk!

5 Sara:

Undrar hur du skulle vilja att ditt liv såg ut. Om det var möjligt liksom. Om allt var möjligt och om du mådde bra. Vad skulle du vilja göra då? Om du tänker bort alla möjliga hinder (svårt jag vet)? Jag tycker det är svårt att tänka bort sånt men det skulle vara intressant att höra vad du skulle vilja <3

6 Sara:

Skulle oxå vilja ha din syn på psykofarmaka. Hjälper det dig? Är du för, emot? Är det ett måste? Funderar nämligen själv på om jag skulle kunna bli hjälpt av det.
Hoppas att du ska få lite medvind i livet <3

7 Skåne:

Hej hopp!
Jag tycker att du ska skriva om det du själv tycker är intressant:-)
Ena dagen kanske det är mode, andra dagen ditt liv, tredje dagen dina åsikter om något, du bestämmer själv!
För att bolla tillbaka frågan, vad vill du ha för kommentarer av oss som läser?
Eller är du nöjd bara att veta att vi följer dig?
Hoppas att du har det torrt, här regnar det:-)

8 Céline:

skriv om mig!!!! :D haha

9 Anonym:

Skulle vilja läsa om allt som du skrev :)

10 A:

Skriv som en dagbok, skriv av dig, gärna så ofta som möjligt därför jag kikar in här flera gånger om dagen därför din blogg visar mig att det är fler som har det jobbigt. Skriv vad som händer i ditt liv just nu, kan vara skönt att skriva av sig och få ut all sin ilska. Tycker det är väldigt intressant och gillar när det är personligt.

11 Caroline:

Lite blandat, gillar både dina sponta och dina andra inlägg! Du är mycket duktig på att skriva tycker jag. Blir så gripen av det du skriver ibland. Inte bara inehållet utan också hur du formulerar dig, det spelar en stor roll. Tycker i alla fall att du ska fortsätta att utveckla skrivandet! Hoppas att din livssituation vänder snart och att du äntligen får må bättre!

12 Sigrid:

Skriv det som faller dig in! Jag tycker det är bra som det är nu.

Kommentera här:

Follow on Bloglovin