Åt helvete som vanligt

Kom hem från sjukhuset igår efter att ha varit inlagd nästan en vecka då jag drabbades av blodförgiftning, blodbrist och inflammation. Dumt nog valde jag att stanna hemma under nyår, hade tänkt tvinga mig ut och göra något kul men jag orkade verkligen inte. Så nyår spenderades hemma hos mormor och morfar och mamma. Det slutade i ren katastrof och polisen kom. Jag orkar inte ens gå in på detalj vad som hände, men mamma spårade ur helt och hållet. Gott nytt FUCKING år. 

Ta mig härifrån
Ge mig kärlek
Ge mig kraft
Skriv något fint eller klokt 

Dig gillar jag <3

Kommentarer:

1 Anonym:

KÄMPA DIG BA UPP DETTA ÅR OCH SJÄLVSKADA ALDRIG DIG MER SÅ SKA ALLT ORDNA SIG

2 Skåne:

Haha! Gillar bilden på dig och kisse! Vad heter han?
En dag i taget av Ida Scot Taylor:
En dag i taget, det räcker.
Vänd dig inte om och sörj det förflutna,
för det är borta.
Och bekymra dig inte om framtiden,
för den har ännu inte kommit.
Utan lev i nuet
och gör det så underbart
att det blir värt att minnas...

3 Anonym:

Det sägs att det är som mörkast innan soluppgången, men det har varit som mörkast för dig flera gånger nu och än ser jag ingen sol ännu.
Det är så orättvist. Förlora inte hoppet. Det har inte jag gjort.

4 Diana:

Omge dig av människor du mår bra av.
Gör saker du tycker om.
Ät sånt du verkligen gillar. Mycket.
Tänk inte så mycket.
Kram :)

5 H:

Vet att mina ord kanske inte hjälper, men jag hoppas ändå att det blir bättre för dig snart!

6 Matilda:

Söt<3

7 Anonym:

Nyfiken man blir på vad din morsa gjorde. Hon låter ostabil?

8 Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

Söt bild.. haha

9 Sigrid:

Åh, vad jag blir frustrerad. Du ska inte vara med om så här mycket skit. Du måste bort från detta nu (på ett konstruktivt sätt).

Kommentera här:

Follow on Bloglovin