Cirkus var det här!

Wow. Soc har beviljat mig boende med stöd. I fyra månader. Generöst(ehhhh not). Lite fart blev det allt efter de nya anmälningarna. Tragiskt. 

Vet dock inte var än, eller när. Ska träffa mina handläggare på torsdag, för att ta del av utredningen. Eventuellt kommer vi överklaga, eftersom det inte blir ett HVB-hem som min tidigare socialsekreterare rekommenderat, vilket även mina nya socialsekreterare har gjort och tycker. 
Angående behandlingshemmet psykiatrin skickat en remiss till vet jag ingenting nytt, eller om jag ens ska dit då jag känner några som bor där och det tycker tydligen inte min sjuksköterska är någon bra idé. Eftersom jag enbart ska "fokusera på mig". Vilken jävla soppa och cirkus detta har varit och är. Blir inte klok på detta. 



Kommentarer:

1 Skåne:

Hej!
Roligt att det börjar röra på sig.
Snyggt halsband förresten!

2 Anonym:

Vilken stad bor du i, om man får fråga? Förstår om du inte vill svara. Men i den stad jag bor i finns så kallade rehabiliteringsdsgverksamhet och det känns som att det skulle kunna vara något för dig. Deltagarna bor i egna lägenheter och så kommer dom till dagverksamheten om dagarna och jobbar., alltså rehabilitering eller vad det kallas. Tycker att det verkar jättebra!

3 -:

Jag måste bara säga att du är jätte vacker och jag hoppas att du kommer över den här mörka perioden i ditt liv.

4 Hannah:

Shit, galet snygg!Kämpa på gumman, du klarar detta <3<3

5 rememberthiis.blogg.se:

Söt bild :)

6 Terese:

Åh fina fina fina fina fina du, kämpa!! <3

7 Sigrid:

Fina Sanna.

8 Anonym:

Fina du<3

Kommentera här:

Follow on Bloglovin