#Antecknat

Som ni säkert märkt så har jag inget flow i skrivandet längre. Så jag kommer bara uppdatera, snarare sammanfatta kanske, lite kort. Ska försöka en gång om dagen åtminstone.

Ska börja med några nya mediciner igen. Venlafaxin och Seroquel ihop med Lamotrigin. Har fortfarande LPT. Får inte ha besök av vänner eller gå ut med personal. Äter knappt. Försöker sova så mycket jag kan. Är fullproppad av mediciner. Försöker andas. Försöker leva.

PS Det är fortfarande något fel med kommentarerna, vissa försvinner när jag trycker på godkänd. Bara så ni vet.

Kommentarer:

1 Anonym:

Kramar om. Lyssna på fallen av Evenencens hjälper mig när det känns mörkt.

2 Grey:

Jag har ätit Venlafaxin nu i snart två år och för mig har dom funkat ganska bra. Jag hoppas att även du kommer att få känna dig lite bättre av dom.

Kommentera här:

Follow on Bloglovin