Jag vet inte vad som händer

Inläggning efter inläggning... Får inte bo kvar på mitt älskade boende... Jag har tydligen ett missbruk eftersom jag tar EXTRA medicin när det krisar sig som mest. Det har alla nu valt att lägga det stora fokuset på. Det som egentligen borde vara det sista som det fokuseras på. Aja, "missbruket" ställer till det rejält och det är så vansinnigt löjligt. Självklart är det inte bra att ta mer, men ibland måste jag. Inte fan är jag beroende och har stora problem med det för det. 

Är så äckligt arg. På allt. Så fort jag kollar på något känner jag bara för att slå sönder det. Vilket jag ibland också gör. Det bor någon typ av vrede i mig. Det är oförklarligt. 

Kan inte längre förklara hur det känns. För såhär har jag aldrig känt. Jag kan inte styra något åt min riktning på något sätt. Det blir bara tvärtom, eller något helt annat. Fel fel fel fel. 




Kommentarer:

1 Åsa:

Jag önskar så att du slutade skära i din fina kropp. Du är en så vacker ung tös och jag önskar dig bara det bästa i livet.
Lyssna på människor som bryr sig om dig. De kanske inte alltid säger det du vill höra, det är det som är det fina med människor som älskar en, de säger det du behöver höra. Ta till dig, lär..och väx av det <3
Stor kram på dig!

2 Emma:

Livet är värt att leva även om det kan kännas fucking hårt ibland. Du styr ditt liv. Så fort de ser att du inte håller på med destruktiva saker så får du komma ut och leva det liv du vill leva. Jag vet att du fixar det! Jättestor kram <3!

Kommentera här:

Follow on Bloglovin