Nu kör vi!

Klev upp redan(för att vara mig!!!) vid 9-tiden och åt frukost. Sedan tog jag mig en välbehövlig dusch, vek ihop nytvättade kläder, la om mina sår och nu ligger jag mycket bekvämt och mysigt i sängen.

Shit, vilken skillnad det är på "utsidan" jämfört med "insidan" där man enbart är inlåst och inte har ett dugg till liv. Den senaste inläggningen varade i tre månader med LPT och innehöll knappt några som helst permissioner. Inläggningar har fått mig att må sämre och nu ska jag verkligen ta tag i mitt liv och inte hamna inom psykiatrins låsta väggar igen. Är ni med mig? 

Kommentarer:

1 Agnetha:

Jag är med dig!!! Nu jävlar får det vara din tur! <3

2 Anonym:

Har du instagram? :)

3 Åsa:

Välkommen ut! :)
Det kommer gå jättebra :)
Stor kram!

Kommentera här:

Follow on Bloglovin