Idag har hjärnan jobbat hårt

Ska äntligen börja medicineringen för ADHD imorgon. Men innan dess måste jag ta olika kontroller, som vikt. Den JÄVLA vikten. Jag har kommit igång med hetsätningen igen, så jag vill inte veta vad det står på vågen. Hur svårt kan det vara att vara lagom med någonting nån gång??? Är det inte det ena så är det det andra. 

Har gjort sjukt mycket tester idag, så jag känner mig verkligen dumförklarad nu(i tre timmar höll vi på!!!). Det var så himla mycket som gick åt helvete, haha!

Nu är det dags att komma till det positiva. Har ÄNTLIGEN börjat få permissioner själv, utan att någon vuxen måste vara med. Självklart är det jätteskönt, men samtidigt läskigt att börja vara ute i friheten igen. 

Kommentarer:

1 Vera:

Vad stark du är ❤️

Kolla gärna min blogg för inspiration inom träning och mode. Delar även med mig av min vardag, Kram!

2 sassabassa:

hej ..jag lider av svår generaliserad ångestsyndrom...du får gärna höra av dig =)

Kram

http://finest.se/Sassabassa

Kommentera här:

Follow on Bloglovin