Orkar inte mer

...Nu lägger jag mig ner. Jag orkar inte se mer. Höra mer. Vara mer. Leva mer. 

Kommentarer:

1 soia:

Hej då!

2 Agnes:

Kämpa, Sanna! <3 Jag har inte kik (och visst krånglade det ändå för dig), men jag finns alltid för att stötta dig på mailen eller Facebook. Det är bara att skriva, när som helst du känner för det! Men visst vet vi båda att en dag kommer allt att bli bättre :)

3 Nina:

Hej! Jag har aldrig kommenterat förut hos dig även fast jag snubblade in på din blogg för ett bra tag sen. Jag har ingen aning om hur det känns att må som du gör och att få kämpa så som du gör, men jag tror på dig därför fortsätter jag klicka mig in på din blogg, för jag hoppas och är nästan säker på att du kommer ha det bättre. Du är stark, en sann krigare! Kram från din internetvän :-)

4 Åsa:

Kom tillbaka, du är så saknad <3
Kramar Åsa

5 Anonym:

<3

6 Emma:

Hoppas du har inte gett upp!!! Det blir bättre, även om du inte tror det just nu! Stora kramar <3!!!

7 Anonym:

Hoppas du har inte gett upp!!! Det blir bättre, även om du inte tror det just nu! Stora kramar <3!!!

8 Emma:

Skriv snälla! Du har hela livet framför dig!!!

9 Emma:

Skriv snälla! Du har hela livet framför dig!!!

10 Carro:

Godkänn kommentarerna snälla du. Du behöver inte skriva något, bara visa ett livstecken. Orolig för dig. :/

Kommentera här:

Follow on Bloglovin