Kommentarer:

1 Skåne:

Världen vore fattigare utan dig...

2 Anonym:

Men sluta nu. Mår du bättre av att vi läsare ska veta eller inte veta vad du tänker göra. Klumpen i magen man har tills du gör ett nytt inlägg. Jag känner dig inte. Har aldrig träffats ändå påverkar dina ord så mycket. Snälla Sanna nått måste ju hjälpa. Kan inte psykiatrin hjälpa finn någon eller något annat som kan hjälpa.

3 mia:

Håller med Skåne. (Bor förresten själv i Södra.)Snälla håll uut! Håll dig kvar till vi hittar en lösning på varför du mår så kasst.

4 I.S.:

Vad händer? Är du kvar? Snälla snälla skriv något.

5 finland:

Nej snälla du. Hitta något positivt som kan hålla dig kvar här. Som dom ovanstående redan har skrivit, jag känner dig inte, bor tusentals kilometer ifårn dig men endå bryr jag mig så mycket! Klumpen i magen som kommer när du inte bloggat på några dagar. Den e inte rolig att ha :(
Snälla Sanna, hitta något att leva för! Du e så otroligt värdefull!! Jag önskar bara att du kunde se det själv!

Ta hand om dig Sanna å ge inte upp!! Jag tror på dig! Kram! <3

Kommentera här:

Follow on Bloglovin