Jag föll igen

Tillbaka på ruta 1 igen. Är inlagd igen. Med LPT och X-vak.
Jag är inte förvånad. Jag visste att det skulle bli såhär. Jag var ju på bristningsgränsen. Jag var så nära att ta båten ut till havet i tisdags och säga farväl. För evigt. Jag gjorde inte det. Och det är väl bra, om vi nu ska vara positiva. 

Jag fick nog i tisdags, när jag var hos min psykolog. Har aldrig varit så arg eller uppgiven, någonsin. Tillslut sprang jag därifrån. I natt kom polisen och knackade på - Du är efterlyst och du ska till psykakuten. Jaha. Varför har inte någon isåfall ringt mig då? Och vad ska jag nu där och göra, på psykakuten? Träffa 100:e läkaren och blotta hela mig själv igen? Oh yes. Och så bli inlagd igen.

Jag orkar inte med mig själv. Jag vill vara osynlig. Inte finnas. Inte andas. Inte göra korkade saker. Bara bort. Bort från livet som jag har. För jag vill inte ha det. Jag kan säga såhär, jag skulle vilja leva livet. Fast som en annan person. För SANNA hatar jag. 




Kommentarer:

1 Sigrid:

Älskade vän...

2 Skåne:

Hej!
Lider med dig som får åka ut och in utan att det verkar kunna bli någon bra lösning på det hela.
Fast jag ska vara ärlig och säga att det känns något tryggare att veta att du är inlagd just nu,du mår nog inte bra av att vara ensam.
Starkt av dig att fortsätta kämpa, hoppas nu att du får komma till en bra placering så att du även kan bli bättre på sikt.
Om inte annat så kan du nog få komma hit ner till Skåne om cirka fjorton dagar, finns massor av löv att räfsa ihop:-)
Bra sak med gran och tall, de behåller sina barr!

3 Sara:

Hej, hittade precis till din blogg. Vet inte riktigt varifrån. Men jag har suttit o läst igenom dina inlägg tills det inte kom fram några fler på mobilen.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, bara att jag ville visa att jag är här.
Jag mår också jäkligt dåligt. Har inte samma helvete som dig men jag förstår denna eviga ångesten, besvikelsen o att inte orka leva.

Du är en fin, bra, duktig tjej. Jag håller alla tummar för dig. Du har mkt fint inom dig. Du har en enorm kunskap. Jag hoppas såå att du skall få hjälp, att detta systemet vården kan visa att det kan fungera nån gång.

Tack för du finns å tack för att du skriver så bra.

Kram 💜

4 ?:

Varför envisas du med att ha blogg när du säger att du vill vara osynlig?

Svar: Jag tror nog du förstår vad jag menar.
ANTECKNAT

5 Anonym:

Hej
Kan su ta kort på dagens outfits
och ditt rum?
hur mår du nu?
kan du blogga mera

Kommentera här:

Follow on Bloglovin