Orkar ej mig själv

I hopp om att bli alldeles väck och känslolös knaprade jag i mig än massa Tramadol. Lyckades jag? Ohyes. Det blev på tok för mycket så tydligen började jag spy och krampa så la ambulance kom och körde mig till akuten där jag eh... Jag vet inte haha. Skulle egentligen stannat kvar men jag vägrade, så fick liggande sjuktransport hem, riktig lyx alltså. Party every day. Tjohej!(that rim alltså...)

Ok asså jag är helt lost och flummig på all medicin jag fått. Ska nog ta lite mer av mina egna lyckopiller, eller lite mer Naloxon som jag fick med mig hem. Alt. ta mig till närmsta Apotek och hämta ut smågodis. Fuck my life. Orkar inte. Pusshej leverpastej. 

Kommentarer:

1 Åsa:

Fina du...det måste finnas ngt annat i livet än piller och överdoser..
Finns det inget du älskar högt och gränslöst?
Berätta <3
Kramar Åsa

2 Johanna:

Styrkekramar till dig!

3 Emilia:

Jag kom in på din blogg av en slump. Ser din ångest i varenda litet ord du skriver, att varenda andetag gör ont.
Jag har varit nere på botten. Varit fast i panikångest och depression. Jag kom upp. När jag ville ge upp gav jag det en dag till, och en dag till. Du kommer att kunna njuta av livet igen. Du kommer att kunna känna att det är skönt att andas, det gör inte längre ont. Du kommer att känna ork, lust att göra saker du aldrig trodde du skulle orka med. Du kommer kanske inte att ta till den här kommentaren av en person du aldrig träffat. Ge inte upp. När allt är åt helvete, en sekund till, en sekund till. Det är värt det. Jag lovar dig. <3

4 Viktoria:

Gör ont i hjärtat när jag läser dina inlägg.. Ge aldrig upp!


Kram

5 Anonym:

Jag känner igen mig i allt du skriver, det hade kunnat vara jag för 3-4 år sedan. Sjuk i borderline, socialfobi, självskadade osvosv. Inlagd på östra mest hela tiden, 363, 361, 365. Imovane och benso skrevs ut och japp sen kom alla tabletter. Köpte benso och tramadol svart, började med oxycontin och amfetamin. 306 unga vuxna i några omgångar. Självmordsförsök och intensiven. AJA NOG SNACK OM MIG!!!
Men ville bara säga att det finns en framtid, idag är jag "frisk". Behöver du prata om allt eller inget så skriv till mig (http://gosadness.blogg.se) gör ont att läsa dina ord men jag tror på dig!!! MASSA KRAMAR

Kommentera här:

Follow on Bloglovin