Vill bara sticka ut till skogen och skrika

Jag orkar inte. Jag vill inte. Det går inte att fortsätta längre. Det här måste få ett slut, snarast. Det går verkligen inte. 

Jag kokar av ångest. Jag kokar av ilska. Jag kokar av ensamhet. Jag kokar av mig själv. Detta liv är inte ett liv jag vill leva. Jag vill inte leva med mig själv. Jag vill inte misslyckas mer. Jag vill inte hamna i obehagliga och farliga miljöer och händelser. Jag vill inte leva utan att ha en familj och vänner. Jag har ingenting jag önskar att jag hade. Men det är ju jag som måste skapa det - men det finns ingen vilja eller ork kvar.

Var hos Soc förut. Dom har tabbat sig så grovt igen. Min socialsekteterare ska som tur var göra en ny anmälan, detta är fan inte okej. Vi pratade mest om alla anmälningarna Soc gjort. Och så har jag äntligen fått ett beslut om att få komma till ett boende med personal nästa vecka. Ska vara där i väntan på att få komma till behandlingshemmet i Skåne, som det förövrigt är upp emot ett års väntetid. Gash.

Nä, fyfan. Jag klarar inte detta. Det finns ingenting som kommer få mig att orka fortsätta. Jag är för djupt nere på botten. Igen. 


Kommentarer:

1 Skåne:

Hej!
Har du ingen alls du umgås med om dagarna?
Bor du ensam?
Boende med personal låter väl inte helt fel, lite fasta rutiner och sällskap. Bara att hoppas det bli bra och att du är på ingång till behandlingshemmet snart.

2 Anonym:

Hej. Väntetiden till behandlingshemmet i Skåne borde inte ha så lång väntetid.. Här är platser lediga just nu!
Så, håll ut fina du!
Jag bor på behandlingshemmet i Skåne om jag tror jag vet vilket du menar.
Ta hand om dig!

Svar: Tack fina du!

Jag tror inte du är på det stället som jag ska till. Vilket är du på?
ANTECKNAT

3 Sigrid:

Om inte annat får de väl titta efter ett annat behandlingshem. Vet att jag har tjatat om det förut, men Österlenporten hade platser i november. Kanske värt att kolla upp.

4 Svar till dig igen!:

Jag är på Orana. Vilket är det du ska till? Kram

Svar: Det var dit jag skulle från början, allting vad klappat och klart men så några dagar innan jag skulle dit backade socialen och vägrade betala.

Vill helst inte skriva ut det här på bloggen än. Stor kram!
ANTECKNAT

5 Anonym:

Testat Klomipramin? (Gamla Anafranil.) Det sägs vara det mest effektiva medlet mot depression, ångest och tvångshandlingar.

6 Mag:

Skriver en till;

Detta är så sjukt för du är en sån tjej som om jag sett dig ute hade jag tänkt; -Där är en sån..Hon är moderiktigt klädd, skitsöt och har säkert föräldrar som gör allt för henne, bor i ett stort hus med dem och tränar, dansar och partar med en massa vänner på fritiden, men så läser jag ju bloggen och bara:
-Whaaaaa?

Jag får inte ihop det, tjejer som du verkar så lyckade i livet. Men det säger folk om mig också och när de får reda på att jag sitter övergiven, fattig och sjuk i en mörk lägenhet, förvånas de.

Livet är..minst sagt strange. SOm troende är jag övertygad om att vi lever i de sista dagarna. Läs bibelns 2 Timoteus 3:1-5:

Människorna i de sista dagarna

3 Det skall du veta att i de sista dagarna skall det komma svåra tider. 2 Människorna kommer att älska sig själva och vara penningkära, skrytsamma, stolta, hånfulla, olydiga mot sina föräldrar, otacksamma, gudlösa, 3 kärlekslösa, oförsonliga, skvalleraktiga, obehärskade, råa, fientliga mot det goda, 4 falska, egensinniga och högmodiga. De skall älska njutning i stället för Gud 5 och ha ett sken av gudsfruktan men förneka dess kraft. Håll dig borta från dem!

5 Ty många skola komma under mitt namn och säga: 'Jag är Messias' och skola förvilla många. 6Och I skolen få höra krigslarm och rykten om krig; sen då till, att I icke förloren besinningen, ty sådant måste komma, men därmed är ännu icke änden inne. 7Ja, folk skall resa sig upp mot folk och rike mot rike, och det skall bliva hungersnöd och jordbävningar på den ena orten efter den andra; 8men allt detta är allenast begynnelsen till 'födslovåndorna'.

Vi ser det överallt; folk blir sjuka i än det ena, än det andra (farsoter), det är översvämningar, naturkatastrofer, jordbävningar, sjukdomar och svält och detta med naturkatastrofer t.o.m. i lilla Skåne! Därför tror jag att vi befinner oss i de sista dagarna. Jag menar; kolla psykiatrin, polismyndigheten, rättsväsendet och myndigheter överlag; allt har havererat; brottslingar går fria eller får minimalt straff, sjukvården skickar hem cancerpatienter med en panodil, psykiatrin låter patienterna begå självmord i sina rum, ingenting funkar.

Kommentera här:

Follow on Bloglovin